8 Şubat 2010 Pazartesi

The Invention of lying


Normal şartlar altında asla izlemeyeceğim bu filmi, zavallı yurt odamda artık izleyecek bir filmim kalmadığı için izlemek zorunda kalmıştım. Ve o zaman, ne kadar önyargılı bir insan olduğumu bir kez daha farkettim.

Bu tür filmlerden hoşlanmayan birinin bile son derece seveceği bir film. Yalan diye bir şeyin olmadığı bir coğrafyada geçiyor. Ve söz konusu yerde, kimsenin yalan söylememesini bırakın, 'yalan' diye bir kelimenin varlığı bile yok. Ve kahramanımızın yalanı keşfetmesine kadar berbat olan hayatı, yalan söylemesiyle bir anda yoluna giriyor.

İnanılmaz enteresan diyalogları olan bu filmde, güleceğinizden şüpheniz olmasın. (yine de izlenecek daha iyi filmler biliyorum)

(Filmi izlediğinizde farkeder misin bilmem ama, bana sanki ateist bir ekip tarafından hazırlanmış gibi geldi. Ben biraz fesat bir insanım, belki de paranoya yaptım ama azıcık bir bakın bakalım size de öyle gelecek mi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder