7 Şubat 2010 Pazar

Giriş

Düşündüm taşındım sonunda film arşivimi siz değerli okurlarıma açmaya karar verdim. Uzun zamandır gerçekleştirmek istediğim bu projede gaz sebebim olan Sinvegur arkadaşımı da takdire şayan buldum.

Kendisi, açtığı film blogu sayesinde bana müthiş bir yol gösterici oldu. Değerli dostumuza, www.hafifsinema.blogspot.com , www.hafiftarih.blogspot.com , www.sinvegur.blogspot.com adreslerinden ulaşabilirsiniz. Ulaşamazsanız bilin ki, ben linkleri yanlış verdim, en kısa zamanda da düzelteceğim. Bundan şüpheniz olmasın.

3 yorum:

  1. aha :] nayır, sinema dünyası buna hazır değill. nolamaz.

    YanıtlaSil
  2. Öyle deme sayın monera aleminin değerli fikir babası.

    Yarın bir gün gelir sorarsın ama 'Melke'ciğim sence bu film nasıl?' diye.

    YanıtlaSil
  3. Yarın bir gün soracağım o zaman, ok, hazırlıklı olun. :]

    YanıtlaSil